lundi 19 octobre 2015

Actualité

"L'artiste belge vient de mettre en ligne sur Youtube un morceau dans lequel il aborde avec pugnacité et fatalité la maladie. En quelques minutes, le compteur affichait déjà des milliers de vues"


Mój ulubiony artysta zakończył swoje tournée po ojczystym kraju a tym samym podziękował swojemu ojcu. Przypominam, że Stromae jest pół Belgiem i pół Rwandyjczykiem. Nie o tym jednak chciałam! Jego utwór "quand c'est" bije rekordy popularności. Słusznie! Genialny utwór i niesamowity popis talentów aktorskich! Słuchajcie i przyjrzyjcie się tej zabawie językowej :) dla każdego językowca to prawdziwe chef-d'oeuvre (na pewno dla mnie).

Un peu à lire : tournée au Rwanda et affronter le cancer





4 commentaires:

  1. Przerażający jest ten utwór. Widziałam go już kilka razy i w dalszym ciągu mnie paraliżuje. Kilka słów, kilka gestów wystarczyło aby oddać koszmar i nieubłagalność tej choroby. Chapeau bas Stromae!

    RépondreSupprimer
  2. Przerażający, ale czasami tak widzi rzeczywistość Stromae :)

    RépondreSupprimer
  3. Je adore cette chanson! Il est un génie pour moi :3
    Salutations tous les fans Stromae :)

    RépondreSupprimer
  4. Ten chlopak jest po prostu genialny ! piosenka swietna !

    RépondreSupprimer